our friends (ocvirkom prijazne strani)

nedelja, 23. november 2014

Evansov Walker


v prvi polovici prejšnjega stoletja je izjavil
jebeš umetnike, intelektualce, filozofe in vse, češ,
da smo tako ali tako v pizdi
povedal je sicer drugače, a podobno
bil je velik umetnik fotografije

* pojem intelektualec je več abstrakten, zato ga ni na moji listi. Njegova misel se mi zdi vredna filozofa. Za fotografijo se mi precej jebe. Všeč mi je izjava, s katero se je včeraj misel z lahkotnostjo otroške, ko le-ta ni težji od dvajsetih kil, recimo, in je zatopljen v igro, v nekakšnem meditativnem stanju. Skratka, poistovetil sem se z njegovo mislijo. Na nek način se počutim kot plagiator, občutek je prekrasen. Občudovanja vredna je dvoličnost, pri kateri sicer nosi odgovornost - bolj kot on sam - usoda njegova, ki ga je zaznamovala kot umetnika, intelektualca in še kaj; k njegovi izjavi dodana vrednost v obliki paradoksa. Visoko je cenjen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar