our friends (ocvirkom prijazne strani)

torek, 25. november 2014

nedokončan življenjepis

pajek v kotu babičine kuhinje je bil takrat največja grožnja moji mali biti
verouk sem najraje preživel v gozdu, občasno tudi v zapuščenem gasilnem domu
(kmalu sem zapustil boga, nisem mu dal možnosti, da bi on zapustil mene)
kepa mi je priletela naravnost v oko in to s silno močjo in preklemano od blizu
ocene so z leti zgubljale vrednost in veljavo
           delal sem na kar nekaj koncih, ves delavni čas je spremljal ogaben priokus marsičesa in nevemčesa zraven
v maxi marketu sem ukradel bonbone, najbrž sem hotel čutit malo adrenalina
na začetku sem popival, da sem lahko bruhal in užival slabost in nemoč, zdaj pijem drugače
           na stranišču smo se šli nekakšno štafeto z jointom namesto palice, nisem povedal ničesar, ker mi niso ponudili ničesar v zameno in obdržal tisti ukor zase
iskal sem se in se precej hitro odločil, da se ne bom ukvarjal z nesmisli
vedno sem z lahkoto zaničeval marsikaterega glasbenika - humanista
še vedno težko sprejemam svojo nepopolnost
vse to je spremljalo obilo drkanja
pred kratkim sem se odločil, da preneham s staranjem in ugotovil, da se počutim enkratno
no, včeraj, včeraj smo se odprli kot vrata kurbišča - na stežaj
še vedno zrem v to in ne vem, če je pomagalo in če je, koliko?

Ni komentarjev:

Objavite komentar