our friends (ocvirkom prijazne strani)

sobota, 7. januar 2017

To se pravi šerif Pepe

Tukaj ste v mojem salonu. To vse je moje. Vstopili ste v moj salon in ste me vprašali, kaj vem o šerifu Pepetu in zdaj se obnašate, kot da vam nič ni jasno.

Ni treba razumeti, samo spomnite se.

Zanima vas, če ga poznam, od kod ga poznam, če sem mu pomagal.

Tukaj je njegova slika, poglejte. Naš šerif Pepe, na sliki. Videl sem ga že.

Šerif Pepe

Nisem frizer, tu imamo tatoo in piercing. Gospod Pepe nas je prvič obiskal kar ene par let nazaj, ko nisem bil več vajenec, takrat sem bil majster. Zdaj sem lastnik tega salona tatoo in piercing, kjer izvajamo našo dejavnost. Kako je ime salonu? Buldog, salon Buldog.

Pepe je šerif, ker smo v Teksasu. Po obrazu nima veliko tatujev in pirsingov. To ni ta šerif Pepe. Šerif Pepe, o katerem vas zanima, je prišel v moj salon prvič par let nazaj in je vzbudil mojo pozornost. Ko je vstopil je bil še v službeni obleki. Imel je značko na srajci, bil je uraden, imel je klobuk.
Pogovarjala sva se, odprl sem katalog s tatuji in ga vprašal, kaj bi rad.

»Ali bi rad enega orla na hrbet, čez pleča? Mogoče kakšno papigo na ramo?«

To se mi je zdelo zelo v redu zanj, za njegovo osebnost, ker zelo glasno govori. Mislim, da je tak težak tip. Kar nekaj pizdaka.

Presenetil me je s tem, ker je hotel imeti pirsing.

»Tatuji, se mi zdi, bi nekako iznakazili mojo možato kožo,« je rekel.

Slekel je tisto srajco, spominjam se, da je značko dal posebej na mizo. Preden jo je položil, jo je zavil v svilen robček, da se ne bi popackala, čeprav imamo vse po higienskih predpisih, to lahko kadarkoli pridete pogledat. Vse naše igle so sterilne, obljubim vam.

Najina povezava s šerifem Pepetom je bila zgolj profesionalna, s svojimi strankami se ne zapletam. Prešpikam jih, kjer želijo. Pepe je hotel čez bradavičko en križ. Mislim, da je imel George Michael enak pirsing, želel ga je tudi Pepe, ker je v prostem času pel karaoke.

Rekel je: »Nočem iznakaziti kože z umetnostjo, bi pa imel pirsinge povsod.«

Tako se je začelo tam, najprej je rekel, da bo poskusil čez levo bradavičko.

Vrnil se je čez en mesec in rekel: »Super je, bi rad še čez desno.«

»OK,« sem mu naredil pirsing.

Plačal je vse na roke, takoj. Bil sem vesel, ker se je vrnil. Potem so se pa zadeve zapletle. Njegove zahteve so postale prevelik zalogaj zame.

Želel je nadgradnjo tam, kamor jaz ne grem. To so zaupne zadeve. Uhan je hotel na mestu, kamor ga jaz ne dam. Čisto tako, na genitalije. Jaz ne vem ... saj moji kolegi to počnejo in sem mu povedal, naj gre k njim. Takrat sva nekako prekinila najino profesionalnost. Če rečem odnos, potem si lahko kdo misli, da sva imela odnos. Jaz samo rad delam luknje v kože, ni to zaradi česa takega.

Zakaj sva ohranila stike? Včeraj je bil na kavici tukajle. Čuval je moja otroka. Bil je moj bestič. Rekla sva si bestič, kar pomeni, da si moj najboljši prijatelj. Prekinila sva profesionalni odnos, ker nisem mogel ugoditi njegovi zahtevi. Prinesel sem mu seznam, sem rekel:

»Poglej, ta salon ima vse po predpisih, higiena top, stranke zadovoljne. Naslednji je malo bolj tako,« sem rekel, »glej, tale ti bo poceni zrihtal, skoraj zastonj je, so pa dva ali trije pojamrali, a vseeno, mogoče je kul. Pojdi probat in povej.«

In je poskusil v salonu Marjan. Gospod Marjan. Tatto Marjan. Žal vam glede Marjana ne morem pomagati, ne vem nič o njem. Seznam sem imel čisto tako, ker sem ga prekopiral.
Sem tudi vikend odvetnik, v prostem času se ukvarjam s pravom. Pepetu se je zadeva vnela. 23% glavce so mu morali odstraniti.

Imel sem en opravek, Pepe pa še eno uro do operacije. Da mu odrežejo še dodatnih 5%, ker se je gnoj počutil kot doma in je šel naprej v dnevno sobo. Zato ga je bilo še malo več za odrezat. Pepeta je zelo bolelo. Zato je tudi stal, medtem ko je pazil moje otroke. Zavarovalnica mu je zavrnila plačilo operacije, nekaj so mučkali, hoteli so zavlačevati. Midva sva delala na prvem primeru, bilo je premalo časa. Vse je bilo zelo na hitro. Pepe ni imel denarja. Kot šerif ima v redu plačo, samo ni imel pa toliko našparanega, da bi si privoščil dobrega zdravnika na črno. Zato je šel h kmetu Doriju, da ga je malo porezal. Jaz sem mu rekel: »Samo pazi, da ne bo ta napačnih 5% odstranil.«

Pepetu se je mudilo na operacijo. Ravno sem srečal sošolko iz osnovne šole, ki mi je bila zabavna, ker sem bil takrat zelo zatreskan vanjo, zdaj pa je bila debela, imela je veliko nekih problemov. Ustavil sem se, ker me je zanimalo, koliko je njeno življenje v kurcu. S tem mi je pihala na dušo, počutil sem se zmagovalnega, da se je takrat in nikoli potem nisem dotaknil.

Prišel sem domov, Pepe pa je prav stekel iz hiše. Sploh ne vem, če me je še slišal, ko sem mu pomahal. Potem ga nisem več videl. Kolikor jaz vem je šel do Dorija in mu dal 5 dolarjev in eno buteljko. Včasih je Dori bike kastriral, a je že zelo star. Jaz mu ne bi zaupal, ampak Pepeta je očitno tako bolelo, da je šel k njemu. Ne pravim, da je Dori slab človek, ampak morali bi pri njem pogledati, da se ni kaj zalomilo. Star človek, zgodi se panika. Da ga ni ruknil tja v kakšno skrinjo za svojo bajto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar