- Spoznal, da je tok premočan (prim. III/70) in da je njegov cilj vnaprej uzakonjen (g. Bikec Markec). Obupal nad slovnico, umolknil in umrl.
- Rekel si je: Vsi bomo umrli, in v dokaz umrl.
- Zakaj ni pisal zgodb, prvič:ni imel časa, ker je prej umrlje pesem primerna za grafično podobo, če umreš preden izumijo računalnike
- Zakaj ni pisal zgodb, drugič:ker si za temelj jemlje statiko, t. j. nima dejanjaobjekt = subjekt, oblika = vsebinanada umre, rime ubitiIn se je do smrti prehladil.
- Ugotovil razliko med statiko in dinamiko (prim. III/675) in izenačil stroj, film, človeka (dokaz: EROTIKA) naproti naravi. In je rekel: „Nikoli ne delaj po vnaprej predloženem vzorcu.“ In je umrl.
- Pisal je stvari, ki so danes banalne. Če ne moreš pisat o cvetočem vrtu, je še vedno tam za hišo z brajdo in trto v sredi (prim. III/677). Preden bi se to zgodilo, je umrl.
- Kot vsak resen pesnik, je napisal svoj manifest:Ne kihaj v robec. (III/677)Mi smo banalni in nervozni. (III/676)Melanholija ni megla. (III/652)
- „Kdor tega ne razume, mora biti zelo neumen, a kdor hoče to razumeti, mora biti zelo pameten.“
Drugač, problem je. (III/656)
Revolucija je nesmisel. (III/657)
Revolucija je stvarjenje. (III/658)
Psihologija, da vstajajo lasje. (III/663)
Najvišji razvoj je smrt. (III/669)
In je umrl.
Ker tega ne razumem, moram bit neumen. Ko si bom zaželel to razumet- (Je umrl.)
OdgovoriIzbriši